Första advent
Idag inleder vi väntan inför julen, festa advent och första ljuset har vi tänt. Idag har varit en trött dag då jag igår var ute på club med två vänner. Dock blev inte dagen helt perfekt, vi börjar från början. Barnen hämtades av sin farmor och farfar vid tre tiden. Innan dess hade jag och barnen tittat på julskyltningen i Limhamn och hälsat på tomten. 
Lite häng på soffan innan jag fixade till mig inför kvällen. Begav mig i väg i all hast och väl framme på pinchos där vi skulle ses insåg jag att minkuvertväska med allting i, bankkort, leg m.m. låg hemma. Min snälle sambo tog sig en springrunda för att lämna den till mig, 5km dit och 5km hem. Snällt!
På pinchos blev det några drinkar och god mat så klart. Nästan lite för mycket! Vid 22 öppnade insläppet till cluben och vi var där strax där efter. Det var en speciell dag på club clarion hotell på malmö live, då vi skulle få liveframträdande av youtube stjärnan Conor Maynard. Däremot verkade inte folket dör förstå att det var club utan trodde det var konsert. De flesta stod mest stilla, drack lite och gungade med knäna. Lite trög musik var det innan också men sen blev det toppenbra när Conor gick på scen. Önskade dock att han hade hållet på lite längre än han gjorde. Halv tre var jag i alla fall hemma och det var otroligt skönt att lägga sig i sängen. 

Första advent idag och simskola stod på schemat. Vilket också blev hela dagen göromål. Runt tre var vi hemma och sedan blev det lite lek innan maten och nattning. I morgon är det ny vecka. En sexdagars jobb vecka med julfest och besök på Ullared på torsdag. Fullspäckad vecka rent ut sagt!

//Caroline 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)