Lördag 29/7 och söndag 30/7

Lördagen började med att vi blev hund vakt till min kusin och hennes familjs hund medens de tog Elise med till tivolit i Danmark. De hade en helt fantastisk dag trots lite regn. Vi hade en bra dag vi också, dock tråkigt väder och en Emil som verkligen älskade att vi lånade hund.... Kanske lite för mycket...

På kvällen kom även min bror och flickvän hit och sedan kom såklart min kusin med familj samt Elise tillbaka från Köpenhamn. Vi grillade och åt gott. Avslutade kvällen med glass innan det var dags för oss alla att runda av, vi fick dessutom en natt gäst till Elise.

Söndagen drogs igång med frukost och sedan tog vi oss till hamnfestivalen för lite barn underhållning. Regnet började ösa ner och trötta barn som gnabbat lite under förmiddagen, så vi gick hemåt och barnen skildes åt ett par timmar. Under tiden min kusin med familj var på eget håll hade vi min bror och hans tjej här samt barnens farmor och farfar, faster, Gammel mormor och hennes man här hos oss och vi gick till festivalen en runda. Vi gick dock på lite olika håll men alla hade vi trevligt. Åt gott och hade en mysig eftermiddag.
På kvällen kom min kusin med familj åter till oss när resterande åkt hem. Vi kvälls fikade och barnen lekte lite. Natt gästen stannade ytterligare en natt. Det blev dock en hektisk kväll med en Emil som inte ville sova och de andra två barnen som ville bli underhållna. Till slut somnade alla i alla fall och då kunde jag få lite tv och virk tid innan det var dags att sova. 

//Caroline