Onsdag 28/6 och torsdag 29/6

Under onsdagen besökte jag och barnen vår vän här uppe i trakterna, dock på ett helt nytt ställe då hon flyttat. Var jättefint för hon bodde nu och dessutom trevligt att träffa hennes nya kille. Vi åt taco lunch och glass, pratade en massa och barnen lekte. Ser fram emot att kunna komma dit och besöka dem många gånger framöver. Har väl egentligen inte mer att skriva om onsdagen utan jag tänker låta bilderna tala för sig...

På torsdagen blev det en hel del körande med bilen för min del. Först körde vi bett till lund och lämnade min mamma på jobb, sedan upp mot Höör trakterna igen för att hälsa på en annan vän då vi aldrig sett hur hon bor nu sedan hon flyttade. Vi lagade pannkakor till lunch och vi fick beskåda deras lilla torp. Lunch, lek med deras hund och lite prat senare begav vi oss med bilarna ett par minuter därifrån för att hälsa på deras hästar som nu flyttat till ett nytt stall. Barnen fick båda två sitta upp på häst ryggen och ponny rida. 

Efter besöket hos dem åkte vi hem för att äta middag innan vi åter hämtade hem min mamma från Lund. Därefter åkte jag ut till en väns kusin som också bor här uppe för att inspektera huset som köpts i höstas. Ett stort och äldre hus men många fina detaljer. Kommer bli fint när det är upp renoverat och fint! Sen klocka när jag kom därifrån så det var bara bums i säng. 
Idag är det fredag och bilen styr mot Göteborg när min mamma jobbar färdigt, så nu inväntar vi bara klockan helt enkelt. Emil sover lite just nu och Elise tittar på sommar lov lite så här senare och i efterhand. När min mamma slutat hämtas Rasmus, min bror och hans tjej upp och vi möts allihop sedan runt Hallandsåsen. Kommer bli en trevlig helg, men jag hoppas på sol och moln och inte regn som det är idag. 

//Caroline