Onsdag 10 maj

Idag har vi haft en sådan mysig eftermiddag ute i Vellinge med min vän och hennes fantastiska familj. En familj som mina barn och jag bara älskar att träffa och besöka. 

Vi träffade först min vän vid Hyllie för en lunch på donken, Elise val som även Emil tyckte var en bra idé. Efter lunchen tog vi bussen till Vellinge och spenderade sedan eftermiddagen där med mycket bus och lek för barnens skulle och uttrötande av oss andra hehe...
Vi åt god middag tillsammans, högljutt och pratigt precis som det är när man är många. Min vän har tre syskon så vi satt med oss nio personer runt samma bord. Efter middagen tog vi vägen ut till en lekplats i närheten så de fick springa av sig innan det var dags att åka hem till oss. Vi sitter just nu på Hyllie och inväntar andra bussen på väg hemåt. Emil sover redan och Elise kan man ju säga är trött men vill inte själv inse detta. 
Vi längtar redan tills nästa gång vi får träffa denna fina familj och vi hoppas vi inte tröttat ut dem helt efter bus och lek. 
//Caroline