Dop för lilla W
Idag har som jag skrev igår varit en händelserik söndag. Först så sov ju Elise kompis här och det gick jättebra förutom att vår lilla busiga Emil i Lönneberga gjorde sitt namn värdigt. Drog tjejerna i håret och kläderna samt knuffades lite. 
När tjejerna var hämtade, Elise avsin farfar och vännen av sin pappa, så åkte jag och Emil med bussen till sjukhuset för babysim. Simningen gick jättebra och det gårbara bättre och bättre. 
Efter simningen gick jag och Emil för att få i oss lite mat innan vi tog bussen till dopet. Lite väl tidiga vid kyrkan hann vi göra ett litet ärende i närheten. Dopet i sig flöt på bra och var väldigt fint samt speciellt då de valt samma präst som när de gifte sig. Fantastiskt för dem och för henne, måste det ha varit. För deras skull en trygghet och som präst att få följa deras kärlek som hon vigt. 
När dop ceremonin var slut bjöds det på ett riktigt tårtkalas med presentöppning. Vid halv fem tiden drog vi oss hemåt. Då hade vi varit iväg sedan tiotiden och jag kände mig rätt slut. I morgon väntas en ny vecka och sista veckan med brevidgång innan jag ska gå själv på golvet, spännande! 

//Caroline 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)