Sjukstuga
Här hemma råder för min del som överskrifter säger sjukstuga. Jag hann jobba i måndags och sedan på natten mellan måndag och tisdag blev jag dålig. Därav att här har ekat tomt också. Igår hade jag dock en bra dag då vi dessutom tog oss ut en runda för att handla skor. Jag till och med friskade mig och tänkte gå och jobba idag men nu på morgonen sa magen ifrån igen och det var bara att skamset ringa jobb igen och sjuka sig, vilket blir för resten av veckan så att jag verkligen är frisk nästa vecka. 
Nästa vecka har jag bara en natt bredvid och sedan är det dags för mig att arbeta själv, då är min introduktion slut. Ska bli kul, men är också lite läskigt. Tills dess får jag se till att bli frisk, förhoppningsvis redan i helgen så vi kan njuta av vår lediga helg tillsammans.

//Caroline 

(null)