Ledighet med stort L
Efter nio dagar i sträck på jobb, dels pga arbete men också pga utbildning, är det nu skönt med i alla fall en dags ledighet. Kvällen idag räknas också så klart! 
Mina två första veckor har gått jättebra och jag har kommit bra in i allting igen med flödet och rutiner, sen så klart har jag en annan roll nu än jag hade tidigare på akuten.
Under veckans gång har jag även haft utbildningar, dock har några varit inställda mel då har dem löst det med andra utbildningar. Vilket varit väldigt skönt så att man sluppit åla till jobb för ingenting. 
I lördags morse fick jag ett infall på morgonen och ställde mig vid klockan 6 på morgonen och bakade bullar som vi hade till frukost och jag även sen på jobb på kvällen. Dem blev helt fantastiskt goda så dem kommer jag göra om någon gång.
I morgon på lin lediga dag så kommermin pappa ut så ska jag han och Emil ta oss en promenad. Under eftermiddagen är tanken att jag ska träffa Mathilda. Under dagen sen måste jag ringa tant också för att bestämma vilken dag jag kan besöka henne på denna veckan som kommer. Sen på kvällen ska jag verkligen njuta av min lediga kväll...
Barnen har förresten sovit borta i helgen. Elise har sovit hemma hos Rasmus moster och Emil har sovit hemma hos min lillebror. Allting har gått jättebra på båda hållen. De har sovit borta i helgen för att vi båda arbetat på tider som gör att vi inte hade kunnat ha barnen hemma. Elise har idag även varit på barnkalas hos en klasskamrat och ville knappt gå därifrån när jag hämtade henne. Emil har fått gå och simma med min brors flickvän idag och de har haft ett mysigt dygn tillsammans. Det är det var det skönt men också jobbigt när barnen är borta, man saknar de väldigt mycket och det är skönt nu när dom är hemma så att vi kan kramas igen. Borta bra men hemma bäst! Slår aldrig fel...

//Caroline 

(null)

(null)