Torsdag 19/10

Veckan har än så länge bara inneburit jobb för min del och egentligen inte något speciellt att skriva om. Det går bättre och bättre för min del. Jag måste lära mig att släppa på kontrollen. När jag jobbade på akuten tidigare så var jag duktig på att släppa på kontrollen men nu har jag varit på en avdelning i mer än tre år och där har man en helt annan kontroll och koll än på  akuten. Så nu ska jag bara ändra om i min hjärna så att jag kommer in på samma bana igen och lära mig släppa på min kontroll.

Idag har varit en än mer kaotisk dag än de andra och idag kändes det mindre bra att lämna ifrån till kvällen. Morgonen och förmiddagen var bra och kändes bra, sedan efter lunch så bara körde allt ihop sig och det kändes inte skönt att lämna ifrån sig ett kaos. Det är bara så det är ibland men det är bara att ta in och bara acceptera att det är så det är.
Efter att jag lämnat arbetsplatsen har jag kunnat släppa jobb helt, vilket till stor del har med fina vänner och deras fantastiska son som förgyllt min eftermiddag. Lilla bebisen är nu tre månader och babblar på med bebisspråk som bara den, jättemysigt och roligt. Mina vänner hade även besök av föräldrar, bebisens mormor och morfar. Härligt att se dem leka och verkligen njuta av sitt barnbarn. 
Resterande av kvällen kommer spenderas framför tvn för att koppla av. //Caroline