Veckan som gått

Så vad har hänt sedan senast jag skrev i tisdags. Jo i onsdags var jag på HLR utbildning vilket gick väldigt bra och är väldigt nyttig att göra då och då. Vi fick träna dels på HLR men också på olika scenarion. Onsdags förmiddagen flöt snabbt förbi. Under eftermiddagen i onsdag försökte jag lösa mitt telefonproblem då min telefon kvällen innan gått helt i sönder när jag arbetade. Antagligen har jag stött i någonstans så att den redan spruckna skärmen nu blev oanvändbar. 

Efter lite strul slutade med att jag på onsdag eftermiddag hämtade ut en ny telefon, vilket nu blev en iPhone 7. Rosa och fin, men ett helt nytt system som jag aldrig använt och nu måste lära mig. Hela kvällen gick åt till detta.

Under torsdagen var jag rätt trött efter en intensiv tisdag, mycket att göra och mycket intryck, samt då en onsdag med problem att lösa. Därav blev torsdag en hemma dag med besök av rasmus morföräldrar på eftermiddagen, dels för att fika men också för att de nu skulle hämta min gamla cykel som jag inte har användning för. Vi har en trevlig timme tillsammans innan jag skulle få Elise i ordning till baletten. Iväg på balett, laga mat, få barnen i säng och sedan tog torsdagen slut. 

Jag somnade på torsdagen i tron om att jag skulle arbeta kväll på fredagen men fick lug en glad överraskning att jag läst fel på schemat. En ledig fredag blev det helt enkelt med ett besök hos tant för att hjälpa henne handla, måla hennes naglar och vår berömda fika så klart. 
Efter ert par timmar där åkte jag och hämtade hem kidsen för att cykla hem och förbereda oss för oplanerat restaurang besök med farmor och farfar på babas i Limhamn. Ett härligt avslut på den fredagen och god mat i magen mär två tändes för att se veckans idol.

Lördag då var det dags för jobb men först så hade vi en snabb visit av min faster och farbror från Norrköping. Mycket kärt återseende som man alltid ser fram emot.
Under eftermiddagen och kvällen har det jobbats. Vi hade en tuff kaotisk start men avslutade med full kontroll och sista timmen var väldigt lugn. Skönt! 
Nu ska jag strax blunda och träffa john för en dejt. I morgon bitti är det dags att åter ta sig an akuten med den utmaningar som kommer. Önskar er alla en fortsatt trevligt lördag. Oj..menar söndag då klockan är över tolv.

//Caroline