Norrköping

I helgen var jag och min bror i Norrköping vilket jag skrev lite om för ett par dagar sedan. På lördagen så tog vi en tur i stan för att visa min brors tjej staden eftersom hon aldrig varit där. Vi hade även ett ärende, strumpor till Emil då jag glömt att ta med det till honom. Strumpor blev det köpt och även en liten bil till honom. Vi lunchade och sedan tog vi en promenad kring forsen och ån innan vi åter tog oss hem till faster och farbror för en mysig middag samt kväll med dem. 

Söndagen var det dags att återvända till Malmö. Vi hade förmiddagen med faster och farbror innan vi vid ett tiden började vår färd hemåt. Först skulle vi till min mamma som passat min brors hundar. Vi åt även pizza där innan vi tog oss mot Malmö. Hemma åter igen vid åtta tiden efter en hel dag på resande fot. 
En fantastiskt trevlig helg har vi haft och vi längtar redan tills nästa gång vi får hälsa på min kära faster och farbror. Familjen är verkligen allt här i livet!
//Caroline